Monday, August 27, 2007

Typ något av det bästa som finns är att gå in och kolla vilka det är som postar anonyma kommentarer och inte vågar stå för vilka dom är. Sedan skrattar man typ åt det i tio minuter och tar bort det.

Har varit ute och gått lite i skogen idag med. Hittat massor med svamp. Smsat lite med Emil. Nu skall jag skriva ett utkast på ett reportage om olika studietekniker, och sedan börja fixa med att rensa bland bilderna på min dator. Köpte ÄNTLIGEN en ny kalender idag med. Först när jag får kalendern är jag redo för skolan, då kan jag slappna av för då har jag kontroll. Haha, ok, jag låter sjuk. Älskar att planera, och att kunna se min egen planering.

Har haft en tuff dag idag. Sju lektioner. Engelska C, Svenska B, dubbeltimme i Psykologi A, dubbeltimme i Filosofi A och Filmkunskap A. Men den har varit rolig. Jag gillar mina nya lärare, nog för att jag känner dom flesta sedan innan eftersom alla känner min mor, men deras undervisningssätt verkar bra. Bådar gott med andra ord.

Egentligen vill jag bara sjunka ner i en soffa och kolla på film. Men men. Det får duga med att sitta med datorn och en filt i sängen, lyssnandes på Mixtapes & Cellmates - Stockholm-Karlshamn.

1 comment:

Anonymous said...

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.