Saturday, September 1, 2007

Någon som kommer ihåg Cirkus Miramar? Jag gör, och jag kommer även ihåg skärtorsdagen år 2004 då jag såg dom på Meeths med Sebastian. Det var mycket fint. När jag tänker på det känns just den stunden som igår, vilket inget annat från 2004 gör. Det var hur som helst en mycket, mycket bra konsert. Ibland saknar jag den.

Om man skulle skriva något vettigt kanske. Fast nä, kanske inte. Det är inte direkt det den här bloggen går ut på. Hemma efter en trevlig kväll iallafall. Var hos F och åt äpplen, pratade och kollade på senaste Beck-filmen. Den var bra och kvällen, ja den var också bra. Det enda jag kan tänka på är dock att det snart är måndag igen. Vilket jag inte orkar, för jag har för mycket saker inskrivna i min kalender.

Väntar förresten på ett mail. Får jag det så skriver jag mer. Annars blir jag besviken. Åh. Det måste gå.

No comments: